Ενισχυτική διδασκαλία


Το Δ.Σ. της Ε.Λ.Μ.Ε. Λέσβου σχεδόν δύο μήνες πριν (24/11/2013) είχε διαμαρτυρηθεί για την καθυστέρηση έναρξης της ενισχυτικής διδασκαλίας, τονίζοντας ιδιαίτερα τα αιτήματα για
Ø  την άμεση έναρξη της Ενισχυτικής Διδασκαλίας στα Γυμνάσια και της Πρόσθετης Διδακτικής Στήριξης στα Λύκεια
Ø  και την αύξηση των κέντρων ώστε να μπορούν οι μαθητές απρόσκοπτα να ενταχθούν σε αυτά.
Παρά το γεγονός ότι ακολούθησε, λίγο πριν τις γιορτές, η ανακοίνωση από την Π.Δ.Ε. των Κέντρων Ενισχυτικής Διδασκαλίας στο νησί- χωρίς όμως πρόβλεψη έναρξης και της Πρόσθετης Διδακτικής Στήριξης για τα Λύκεια- έως σήμερα κανένα άλλο βήμα δεν έχει γίνει προς την έναρξη του προγράμματος και κυρίως στο ζήτημα της πρόσληψης εκπαιδευτικών.  

Καταγγέλλουμε τον εμπαιγμό της ηγεσίας του Υπ. Παιδείας για τον τρόπο και το ρυθμό χελώνας με τον οποίο εξακολουθεί να χειρίζεται το συγκεκριμένο θέμα. Η σοβαρότητα δεν φαίνεται …να περισσεύει στα στελέχη του Υπουργείου… Τόσο ο ανορθολογικός χωροταξικός σχεδιασμός των Κέντρων Ενισχυτικής όσο και η μη πρόσληψη εκπαιδευτικών αποδεικνύουν ότι η περίφημη «αντισταθμιστική εκπαίδευση» που επαγγέλλεται το Υπ. Παιδείας τοποθετείται στη χαμηλότερη βαθμίδα της αξιολογικής του κλίμακας.
Τη στιγμή που η οικονομική κρίση πλήττει σήμερα τις οικογένειες των μαθητών μας και η μείωση των διορισμών έχει ανεβάσει κατακόρυφα την ανεργία στους αδιόριστους συναδέλφους, είναι ανεπίτρεπτο να βρίσκονται στην αναμονή οι εκατοντάδες αιτήσεις μαθητών μας που έχουν κατατεθεί στη ΔΔΕ Λέσβου και οι ελπίδες των γονιών τους για υποστηρικτική διδασκαλία.
Επισημαίνουμε επίσης για μία ακόμη φορά ότι όσο η έναρξη των προγραμμάτων αυτών καθυστερεί τόσο βαθαίνει το χάσμα των ανισοτήτων και των μορφωτικών ευκαιριών ανάμεσα στους μαθητές. Ιδιαίτερα για τους μαθητές του νησιού μας και δη των πιο απομακρυσμένων το πρόβλημα είναι ακόμα πιο οξυμένο. Η παροιμιώδης αυτή καθυστέρηση ξεπερνά πια τα όρια της κοινωνικής αναλγησίας. 
Για την Ε.Λ.Μ.Ε. Λέσβου τα προγράμματα ενισχυτικής και πρόσθετης διδασκαλίας χρειάζεται να εντάσσονται από την έναρξη του σχολικού έτους στο κανονικό πρόγραμμα του κάθε σχολείου ξεχωριστά, να χρηματοδοτούνται από τον κρατικό προϋπολογισμό, να στελεχώνονται από εκπαιδευτικούς με πλήρη εργασιακά και ασφαλιστικά δικαιώματα.

Σχόλια