25 Φεβ 2014

Μαζικό μπλοκάρισμα της λεγόμενης αυτοαξιολόγησης


Με συντριπτικές πλειοψηφίες οι συνάδελφοι εκπαιδευτικοί στα Σχολεία Α/θμιας και Β/θμιας εκπαίδευσης της Λέσβου, όπου έχει γίνει συνεδρίαση ή άτυπη συζήτηση, απορρίπτουν και μπλοκάρουν τη συγκρότηση των Ομάδων Εργασίας της λεγόμενης αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας, αρνούμενοι να γίνουν συνένοχοι στο σάρωμα κάθε έννοιας δημόσιου σχολείου και στην απαξίωση του παιδαγωγικού και επιστημονικού τους ρόλου.
Αυτό φαίνεται ότι ενοχλεί ιδιαιτέρως στελέχη της εκπαίδευσης, προδρόμους των κυβερνητικών πρωτοβουλιών, τα οποία εξαρχής βρίσκονται- με το αζημίωτο βέβαια- σε διατεταγμένη υπηρεσία, ώστε με οποιοδήποτε τρόπο και με κάθε μέσο να φέρουν σε πέρας τις εντολές των προϊσταμένων τους. Έτσι λοιπόν δεν διστάζουν πότε να μεθοδεύουν, πότε να ερμηνεύουν κατά το δοκούν εγκυκλίους και νόμους, άλλοτε ωμά να εξακοντίζουν απειλές και εκβιασμούς και άλλοτε να τρομοκρατούν συναδέλφους.

Παρατηρήσαμε όλο το προηγούμενο διάστημα, κυρίως στους συλλόγους που πήραν αρνητικές αποφάσεις για την αυτό-αξιολόγηση, τα στελέχη αυτά είτε να αρνούνται την καταγραφή πρακτικών, είτε να νοθεύουν τη βούληση των συλλόγων, είτε να μαγειρεύουν τα πρακτικά και τις αποφάσεις, είτε να εκβιάζουν πρακτικογράφους, είτε να φτάνουν τελικά σε πράξεις «εντέλλεσθε»
Η στάση τους αυτή και η συμπεριφορά τους δείχνει και τον πανικό τους μπροστά στη διογκούμενη αντίθεση από το σύνολο σχεδόν των εκπαιδευτικών αλλά και την απόρριψη της ουσίας της αυτοαξιολόγησης - αξιολόγησης από τους Συλλόγους Διδασκόντων των σχολείων. Γι’ αυτό και μόνο όπλο έχουν την απειλή και τον εκβιασμό!
Η αποφασιστικότητά μας είναι δεδομένη και οποιαδήποτε προσπάθεια εκβιασμού και επιχειρούμενου εγκλωβισμού των Συλλόγων Διδασκόντων σε νομικίστικα τερτίπια θα δημιουργήσει το αντίθετο ακριβώς αποτέλεσμα απ’ αυτό που προσδοκούσαν οι εμπνευστές τους! Το Δ.Σ. της Ε.Λ.Μ.Ε. επιφυλάσσεται να επανέλθει για το θέμα αυτό με πιο συγκεκριμένα στοιχεία, καθώς το κλίμα στα σχολεία έχει διαταραχθεί ανεπανόρθωτα, με ευθύνη όσων βασιλικότερων του βασιλέως επιχειρούν να επιβάλουν αυταρχικά μια πολιτική αντι-εκπαιδευτική κόντρα στις ανάγκες και τα συμφέροντα της συντριπτικής πλειοψηφίας εκπαιδευτικών, μαθητών και των γονιών τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου